Reklama

utorak, 28. ožujka 2017.

ISPOVEST: Roditelji su me napustili još kad sam imala 2 godine, nikada me nisu posetili a o meni su se tinuli baba i deda…




Roditelji su me napustili još kad sam imala 2 godine, nikada me nisu posetili a o meni su se tinuli baba i deda. Kada sam bila u 6 razred išla sam na neku žurku u moje selo i tamo upoznala čoveka 15 godina starijeg od mene, nekako smo stupili u kontakt i ispričao mi je da je izašao iz zatvora, da nema šta da jede, nema posla i živi u vrlo hladnoj malenoj nedovršenoj kući. Bilo mi ga je strašno žao i htela sam mu pomoći pa sam ga noću kada mi starci zaspali uvodila u moju sobu kroz prozor, davala mu hranu i spavao bi u mom krevetu jer mu tu bilo toplo.

To sam radila godinu dana a za to vreme se naslušala svakakvih njegovih priča, naučio me je da kradem pa sam postala jako problematična u školi, na neki način mi je bio drag jer sam ga gledala kao oca, a sa druge strane sam se i zaljubila u njega. Čak sam mu i nevinost dala i čekala da završim osnovnu pa da pobegnem i udam se za njega. A onda je on opet napravio sranje i završio u zatvor i nakon tri godine kada se vratio u moje selo meni se toliko zgadio i žalim samu sebe i prošlosti koje sam imala sa njim.

Nema komentara:

Objavi komentar